Odlični rezultati so lahko posledica odličnega produkta, ugodnih tržnih razmer in povečanega povpraševanje ter ne nujno tudi rezultat odličnega vodenja.
Če želite, da bodo vaši rezultati na dolgi rok odlični vam priporočam da (po)skrbite za dve zadevi:
- Spodbujajte ideje in predloge za izboljšave; preverite koliko jih je bilo v zadnjih dveh mesecih. Tako boste dobili pogled v to ali sodelavci neglede na rezultate gledajo v prihodnost (kako biti še boljši) in ne v preteklost (zadovoljni z doseženim).
- Redno (vsak dan) se ukvarjajte s sodelavci. To pomeni osebni stik, pogovor ob kavici, neformalni pogovor… Še posebej si rezervirajte čas za vaše najboljše sodelavce. To so si namreč zaslužili. Če jim ne boste dali občutka vrednosti, ne boste morali računati na njih, ko vam bodo rezultati zanihali navzdol. Takrat rabite predvsem najboljše, kajne?